HTML

irogatas

Megprobalok egy mini regenyfelet osszehozni. Mindig is szerettem volna hatha sdikerulni fog?!.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

regeny

2007.11.03. 22:45 relative

Egy kodos regelen elindultam csak ugy a semibe.Korulottem mindenki sietett neman magaele nezve jellegtelen tekintetel. A cigaretabol nagyokat slukoltam szinte elveztem korulotem tekergo fustkodot. Mar jo ideje elvoltam igy magamba amikor megszolalt mogotem egy noi hang. Megborzongtam mert bar nemtudtam ki o de a zsigereimben ereztem, hogy mar valamikor e hang jelentett nekem valamit. Ovatosan megfordultam, nehogy megtorjem a varazst megfordultam es elotem volt Ő Bogi akibe az iskolaba meg anno oruletesen belevoltam zugva.Idetlen suta mozdulattal nyujtottam fele a kezem szerintem remegett is mintha nemtudna megfogjak vagy sem. Lattam rajta, hogy Ő Bogi is erosen hatasa ala kerult hirtelen talalkozasunknak. Vegul idetlen mozdulatunk egymasra talalt. Borzaszto felemelo erzes volt ujra atelni finom erzekki kezenek tapintasat. Utolag bevalhatom felnott fejjel, hogy bizony mindketonk keze erosen idegesen izzadt nyirkos volt. De ahogy igy idetlenul alltunk, hogy megtorjem a csendet megkerdeztem. Mi jaratban Vagy itt? Tudod regen elkoltoztem mar a varozsbol. A szuleim nagyon betegek ezert megoldast kel talalnom kesobbi eletemre. Szinte reszegen ittam a szavaim es belol boldogan felkialtottam. Ittmarad a kozelemben. Igaz mar nagyon regen elvaltak utjaink, de mar akkor nagyon megviselt a hianya. Ha megkerdezhetem van valakid? Van is meg nem is. Tudom ez fura valasz de valofelben vagyok es nagyon kiabrandult a ferfiakbol. Es neked van valakid, esetleg nos vagy? Igen volt valakim osszeszukult  szemekkel nezett ere mint akit nemhagy hidegen vajon mi lesz a folytatas de nelhagyott egy regi jo baratomal talan meg emlekszel ra alattunk jart a gimibe ugy hivtuk a "penge".De hiszen annak idejen meg ra sem mert nezni a lanyokra csodalkozott Bogi. En is azt hittem es nem is tunt fel amikor fel- fel tunt a volt felesegem korul. Most nem folytatom. Rovidesen megfogom tenni.

Szólj hozzá!

Címkék: is ha te akar irhatod erdekel. folytadhatod.

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr55217512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása