HTML

irogatas

Megprobalok egy mini regenyfelet osszehozni. Mindig is szerettem volna hatha sdikerulni fog?!.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

regeny

2007.11.05. 23:30 relative

  folytatas: Tudod az ember mindig elvan foglalva sajat kis dolgaival es kozben a dolgok elmennek mellete ugy , hogy megreagalni sincs idod. Hat en is igyjartam amikor Penge forgolodott Edit korul. Szepen eltunk szuletett ket gyermekunk, egy fiu es egy lany. Minden ugyindult mint a meseben. Szerelmesek voltunk a gyerekek talan meg jobban osszegyurtak a csaladot. Karierem toretlenul haladt felfele es igy utolag belatom, hogy a mi kis csaldi eletunk viszont megindult lefele. Megvoltam rola gyozodve, hogy csaladomnak ezzel jot teszek es minden ertuk van. Mint  titan kerultem a foosztalyra igy mindenert ketszer ugy kellett megdolgoznom mint az ugynevezett oregeknek. Tulorat tulora kovetett, az allando kikuldetesekrol mar nem is beszelve. Persze adig Edit egyedul volt a ket gyerekkel,mivel anyosomek mesze laktak tolunk. Az en szuleim balesetben meghaltak. A gyerekek nem is ismertek oket akkor meg nagyon kicsik voltak. Elsem tudtam kepzelni mi lesz velem teljesen egyedul maradtam. Bar ugye nekem is volt sajat csaladom akikert felelosegel tartoztam, de a szulo az mindig valami megfoghatatlan biztonsagi menedeket ad a gyereknek. Editek egyre tobbet talalkoztak mint "baratok" en meg egyre tobbet vallaltam magamra munkahejemen. Mintha nemakartam volna eszreveni mi tortenik, vagy kezdodik koztuk. Igy utolag felremlenek azok a pillanatok amiket eszre kelett volna venem. Azok a osszekacsintasok, laza kezerintes. Elbagatelizaltam.Persze en sem voltam angyal. Az ijnen pozicioban ohatatlan a kolleganokkel valo kapcsolatok amik csak egy kis flortnek indul es hat sex vagy futo kalanddal vegzodnek. Ezekbol boven volt reszem es talan mar termeszetesnek is tartottam tan meg elveztem is. Timea leanyom betegsege mert sajnos nagyon beteg volt. Nem is hitem eloszor,hogy egy megfazasnak tuno dologbol ijen komoly megrazo evek fognak kovetkezni. Igazabol sohasem ertettem mi a baja mert orvosul nemnegyon ertettem. Lenyeg az volt, hogy az influenza megtamadta a szivizmat. Nagyon sok idot kelett vele a korhazban eltolteni mert nagyon f elt, hogy valami nagy baj  fog tortenni vele. Orakig ultem mellete fogtam a kezet neztem ijjedt kis szemet amiben valami konyorges batoritas utani vagyat veltem felfedezni. Aztmondta ha fogom a kezet erzi amint az ero belolem atmegy es etol nagyon de nagyon sok erot merit. Halistenek es a gondos orvosi ellatasnak meggyogyult. Folytatom..

Szólj hozzá!

Címkék: van ha kedvetek irjuk egyutt.

A bejegyzés trackback címe:

https://valamikezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr46219776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása